Gazeta Ubezpieczeniowa – rynek i usługi – EAP: Assistance u agenta
Europ Assistance Polska wraz z multiagencją ubezpieczeniową Asist przygotowała pakiety usług assistance dla klientów indywidualnych. W ofercie znajdują się usługi assistance domowego, samochodowego oraz podróżnego.
Od sierpnia w ofercie multiagencji Asist oraz jej partnerów w całej Polsce dostępne są pakiety pomocy w domu, na drodze i w podróży. Pakiet Pomoc w domu zapewnia klientom profesjonalną pomoc specjalisty od napraw sprzętu RTV/AGD/PC, a w razie wystąpienia szkody – interwencję odpowiedniego fachowca (elektryka, ślusarza, dekarza, hydraulika itp.). W przypadku wystąpienia poważniejszych uszkodzeń, np. po pożarze lub zalaniu, klienci mogą skorzystać z dozoru, transportu lub przechowania mienia. W takiej sytuacji ubezpieczeni wraz z członkami rodziny mogą również liczyć na transport lub zakwaterowanie.
Pomoc na drodze to polisa zapewniająca szereg świadczeń przydatnych w razie awarii, wypadku czy kolizji. Zmotoryzowani klienci mogą liczyć na usprawnienie auta na miejscu zdarzenia lub jego holowanie do najbliższej stacji obsługi, a także na pomoc przy wymianie opon, a nawet dostarczenie paliwa, wynajem pojazdu zastępczego czy organizację i pokrycie kosztów zakwaterowania kierowcy i pasażerów na czas naprawy. Do dyspozycji klientów oddana została również całodobowa infolinia o tematyce motoryzacyjnej i podróżnej.
– Pomoc na drodze to pakiet usług assistance skierowany do zmotoryzowanych klientów, zapewniający profesjonalną pomoc na terenie całego kraju, a także Europy. Warto podkreślić, że pakiet ten zawiera również pomoc i refundację kosztów w następstwie kradzieży lub rabunku portfela ubezpieczonego. Dzięki temu świadczeniu Pomoc na drodze wyróżnia się na tle standardowych ofert assistance komunikacyjnego na rynku – wskazuje Urszula Szwarc, zastępca dyrektora handlowego Europ Assistance Polska.
Klientom wybierającym się poza granice kraju Europ Assistance Polska oraz Asist oferują pakiet Pomoc w podróży. Jest to ubezpieczenie podróżne z szerokim zakresem świadczeń assistance, gwarantujące organizację i pokrycie kosztów leczenia, transportu medycznego, akcji ratowniczej. W razie zagubienia lub rabunku portfela klienci otrzymają pomoc informacyjną, organizację i pokrycie kosztów transportu do ambasady lub konsulatu, noclegu i nowego biletu powrotnego, a także refundację kosztów wyrobienia nowych dokumentów. Ponadto Pomoc w podróży to także wsparcie tłumacza i prawnika, gdy klient wejdzie w konflikt z prawem w danym kraju. Pakiet usług assistance zapewnia również pomoc w razie opóźnienia dostarczenia bagażu, a także dostęp do całodobowego serwisu usług organizacyjnych concierge.
– W odpowiedzi na rosnącą świadomość i oczekiwania klientów zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę o pakiety assistance, pomocne nie tylko na drodze, ale też w podróżach zagranicznych i w domu. Dzięki temu nasi klienci będą mogli skorzystać zarówno z szerokiej gamy ubezpieczeń, jak i pakietów zapewniających realną, całodobową i profesjonalną pomoc w trudnych sytuacjach – podkreśla Rafał Ćwikliński, prezes zarządu Asist.
Każdy z pakietów występuje w dwóch wariantach: standard i premium, różniących się zakresem świadczeń oraz limitami wykorzystania poszczególnych usług.
Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa nr 38/2013, str. 16
Data publikacji: 2013-09-17